allt..

Life with the weird kid. | 2009-04-02 | 19:34:57 Kommentera här! » 0 st

nyapppy! o(≧∀≦)o

Har äntligen läst klart på joggaprov :) imorgon har vi det, det kommer att bli skönt att få bort det. Jag giler inte att ha många prov att läsa på, det blir stressigt.

Idag hade vi rella, det var inte så tråkigt. Vi skulle klippa ut positiva saker som byggde upp livet och negativa saker som bryter ner livet från tidningar. En i min grupp klippte ut "farlig katt" XD det tror jag att blir negativt.

Jag byter helt ämne men...
Jag orkar aldrig höra hela den här låten, den är lite enformig XD men emmelanåt kommer det roliga små bitar där alla medlemmar säger något kort o(≧∀≦)o Mikus och terukis är roligast  o(≧∀≦)o Terukis börjar på 1:35 och Miku på 5:13, jag höll på att skratta ihjäl mig första gången jag hörde Mikus XD han är så rolig o(≧∀≦)o



love-nyappy! o(≧∀≦)o

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!