allt..................

| 2009-04-14 | 20:25:54 Kommentera här! » 0 st

nyappy!! o(≧∀≦)o

DVDn har inte kommit. Men kanske imogon... Det är bra att ha något att vänta på, då kan man klara skolan bättre. Skoldagen går snabbare på något vis. =3
 
Jag uptäckte idag att man kan se på An cafe DVDer som man får med skivorna i playstation 2 =3 det är bra, det har varit jobbigt att släpa skivorna upp och ner hela tiden. Sen så är det ju också bättre för mina familjemedlemmar. Jag tror att de börjar bli irriterade på att jag varje dag ser på samma musikvideos om och om igen.

Jag ska skicka in min Kawayus rock experience till en sida. Det är typ den bästa an cafe realterade upplevelsen som någonsin har hänt en. Man kan vinna ett response brev från An Cafe! Så man har ju inget att förlora, för det är gratis. Ni kan läsa andras Kawauys rock experiences här. Det är otroligt vad folk har varit med om. Läs själva!

Jag fick just reda på att en av äldsta syrrans kompisar kallade mig emo. XD När hon berättade att jag stod ute i kylan i typ två timmar med kort kjol och tunn rock för att se på An Cafe så sa han: "Nej, är hon emo?" Kanske jag är emo, alla såger ju det XD

love-nyappy!! o(≧∀≦)o

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!