allt...

Life with the weird kid. | 2009-04-01 | 17:07:46 Kommentera här! » 0 st

Nyappy! o(≧∀≦)o

Jag gör finska läxan : -S trååkigt, det är ganska enkelt men jag skulle inte orka, och det stör mig att klockan är så mycket, den är inte så mycket men jag brukar alltid ha läxorna gjorda vid den här tiden. Men jag orkade inte idag XD

Jag blev med två andra flickor + fucking ADHåberg i den nya hussagruppen D': ADHåberg är en kille men ADHD i min klass, vi fick förstås honom i vår klass, det skulle vara en helt perfekt klass om inte han skulle vara med, det är sant. :( Jag kommer inte att klara den sista perioden, jag kommer att dö, jag har varit men ADHåberg i hussan förut en gång, det var jag, han och killen som jag är småförälskad i, jag var inte det då men. Det är så orättvist att en annan kille aldrig har varit men ADHåberg och det här är andra gången jag är i samma grupp som honom : / Jag blir så arg!

Andra, roligare nyheter o(≧∀≦)o två lärare som har haft mammaledigt var och visade sina bäbisar idag :) gulliga ungar.

Kemiprovet gick bra, jag fick i alla fall godkänt, tror jag. Nu är det bara ett prov till den här veckan, joggaprovet. Sen nästa vecka har vi matteprov : / sen får vi säkert också snart ett rellaprov o.s.v. det kommer bara fullt med prov nu, men det går bra, man tar det lugnt och tar ett prov i taget XD

love-nyappy! o(≧∀≦)o

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!