back to school m( _ _ )m

Life with the weird kid. | 2009-04-13 | 16:46:13 Kommentera här! » 0 st

nyappy!! o(≧∀≦)o

Imorgon är det back to school : / jag skulle inte alls orka. Mne det finns en bra sak, va får sitta i den riktiga matsalen. Den hade vattenskador i golvet så nu har den varit ur funktion i kanske två månader och då har hela högge fått sitta i en mindre matsal där gymnasiet brukar sitta och den är så liten så man vet aldrig om det finns lediga platser när man kommer dit. Men dom fick den stora matsalen färdig redan i fredags så...

Imorgon hat jag morgonsamling i HK :'( usch! Jag ska ha om Judo, jag kom inte på något annat. Först så tänkte jag ha Merrymaking låttexten. Men min syrra sa att det kanske inte riktigt hörde ihop med temat. Kanske det inte gör det heller.. jag vet inte riktigt.

By the way, förlåt för at jag inte skriver om något intressant, gomenesai! förlåt!  (;__;) inget händer i mitt liv just nu.

love-nyappy! o(≧∀≦)o

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!