DVD och huppari o(≧∀≦)o

Life with the weird kid. | 2009-04-06 | 18:38:40 Kommentera här! » 0 st

nyappy!! o(≧∀≦)o

YAY!! min äldsta syrra kommer hem från Åbo i onsdag, inte så speciellt med det, men hon har bränt en DVD med fullt med musikvideos och intervjuer med An Cafe, The GazettE och SuG. Härligt. Tänk er själva, TVÅ TIMMAR med hotties :)
Jag glömde bort Miyavi musikvideos på DVD:n :'( förlåt Miyavi!

Idag var det en helt vanlig dag. Vi gjorde klart våra mönsterbitar i hanttan, imorgon ska vi klippa ut tyget :P yay! Jag har gjort klart det som jag ska trycka på hupparin. Jag ska ha en nyappy smiley på framsidag och så ska det stå An Cafe på ryggen, jag är inte säker, men det kanske ska stå J-rock is the drug på ärmen. Jag är inte ens säker om jag får trycka det för vår lärare (anka). Men om jag får så kanske det blir för mycket om jag lägger något tryck på både framsidan, baksidan och ärmen, eller vad tycker ni?

love-nyappy! o(≧∀≦)o

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!