halft ny design

Life with the weird kid. | 2009-04-05 | 15:03:24 Kommentera här! » 1 st

nyapppy! o(≧∀≦)o

YAY!! jag har halft ny bloggdesign :D med halft menar jag att headern har blivit utbyten, rubrikerna ser annorlunda ut och min profilbild har ändrats, det är min skickliga storasyster som har gjort det =3

Idag har jag varit på motionsbingo XD jag vet, lite töntigt men jag hade tråkigt. En motionsbingo går ut på att amn går ut och gå en sträcka som det finns lappar med siffror på bredvid vägen. Jag vann inget. Det var pinsamt för att först så mötte jag vår gamla musiklärare från lågge. Sen så kom min gamla rektor när vi stod och väntade på att vi skulle få en bingo lapp, det är alltid så pinsamt att möta lärare utanför skolan =S

love-nyappy! o(≧∀≦)o

Kommentarer
Skrivet av: Emppo

Snygg ny design, o nice prfilbild...!

2009-04-05 @ 18:42:23

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!