påsklov!!!!

Life with the weird kid. | 2009-04-09 | 15:43:00 Kommentera här! » 0 st

nyappy!! o(≧∀≦)o

Nu har vi påsklov! yay! Jag har längtat efter lov hela veckan :) nu får jag relaxa i fyra dagar, skööönt. =3
Idag hade vi bildkonst, jag gjorde klart min teckning som hade titeln "dimman" det blev inget konstverk direkt. Mon lärare ville hela tiden ha mera fårg på den : / jag ville inte ha så mycket färg för jag tänkte att den skulle vara lite spooky och så, men den blev nog ganska bra. Sen så gjorde jag ett påskkort som det stod " ha en nyappy påsk! o(≧∀≦)o" på. YAY! och sen så ritade jag en nyappy bunny på det också o(≧∀≦)o det blev kawaii ^^


jag ritade bara huvudet o(≧∀≦)o


love-nyappy!! o(≧∀≦)o

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!