valborg.. eller någåg X)

Life with the weird kid. | 2009-04-30 | 18:17:27 Kommentera här! » 0 st

nyappy! o(≧∀≦)o

Idag är det valborgsafton eller vad det nu heter. Jag ska nog bara sitta hemma, jag orkar inte göra någonting.
Igår kom storasyster L hem från Paris. Hon tog med sig en väska till mig :D den är jättefin. Hon tog också med choklad, fransk choklad. Den är jättegod. Jag får ju inte så mycket men lite har jag ju fått.

Idag fick vi sluta två timmar tidigare än vanligt. Men jag tyckte att det var idiotiskt att vi skulle äta i skolan och sen skulle vi hem. Varför kan man inte äta hemma liksom? Men man fick ju en gratis munk så..
Vi hade jumppa med Cuuuuurla. HUIIII!! vi skulle på skogslänk men istället sprang vi runt en sandplan som dammade jättemycket, och sedan skulle vi känna på vår puls. Tråååkigt. Det gjorde vi ungefär hela timmen. Sen spelade vi fotboll i ca 12 minuter. Vi skulle få sluta timmen typ halv eller tjugofem före tolv, men vi slutade kvart före tolv! Cuuuurla kan aldrig hålla tider.

lovenyappy! o(≧∀≦)o

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!