AN CAFE, ALWAYS IN MY HEART

Syre. | 2009-08-06 | 23:59:27 Kommentera här! » 0 st

Ibland får jag såna där moments som jag reality strikes me. Som när jag tittade på en makeup tutorial och så var det smile ichaiban ii onna i bakgrunden. Och ni vet de där solot som Miku sjunger i slutet av låten, jag fick gåshud när jag hörde det. Jag tänkte bara, "fan vad bra han sjunger!". Ibland tar jag bara musi för givet, jag bara lyssnar på en låt utan att tänka, men ibland så sitter jag faktiskt och lyssnar och tänker hur bra det är. Hurdan inverkan An Cafe och japansk musik har gjort på mitt liv!
Tänk om jag inte skulle ha loggat in på stardoll (jag vet, nöörd xD) en dag och sett den nya sångaren som hette an cafe. Tänk om jag inte skulle ha kollat in några videos och blivit kär i japansk musik. Tänk vad jag kanske skulle lyssna på nu! The Rasmus? Lady GaGa? Guns 'n Roses? det var nog bra att jag loggade en den dagen, nu kommer An Cafe alltid ha en stoor plats i mitt hjärta :)




Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!