BB PARALELL WORLD

| 2009-08-25 | 21:16:47 Kommentera här! » 1 st

Det nyaste An Cafe albumet kommer ut den 9 september, jag kan knappt vänta! :) men här är lite info om det:

Tracklisting:
1. Let's Brand New Wave
2. 夏恋★夏GAME
3. 苺
4. Passion!!
5. NYAPPY in the paralleru world
6. alone
7. AROMA
8. 武士道とい云ふは死ぬ事と見付けたり
9. SUMMER DIVE~甘トロPEACH☆BEACH~
10. MY ♥ LEAPS FOR "C"
11. YOU



Jag hoppas verkligen att den finns på CDON sen, jag vill inte beställa den från typ Amerika och måste betala typ 20 euro i postporto.

Kommentarer
Skrivet av: hanna

ÅH! den ska jag såå ha! detta måste jag skriva in i kalendern ..!

2009-09-01 @ 16:10:35
Länk: http://frson.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!