ETTO...

Life with the weird kid. | 2009-08-26 | 17:04:58 Kommentera här! » 1 st

Idag var jug då på finska stöd efter skolan. Det var bra, jag tror att jag kommer att bli bättre på finska nu. När hela klassen är med så blir det mycket prat och Mumin går igenom allt så fort, men på stödet så tar hon igenom allt långsamt så att jag fattar :)
En annan sak, jag läste igår att miku tar typ droger! :( eller lyckopiller. Han hade hamnat in på sjukhus för att han hade druckit för mycket och ätit anti deprimerande piller. FY MIKU! Han får inte göra så, Heath Ledger dog ju av anti depressiv piller överdos :(  MIKU FÅR INTE DÖ!!!!

Kommentarer
Skrivet av: ELLEN - eecederholm.blogg.se

så söt blogg! :)

2009-08-27 @ 15:23:20
Länk: http://eecederholm.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!