VAFAN!?!?!

Syre. | 2009-08-10 | 01:29:11 Kommentera här! » 0 st

Nu har Jasmine You dött D: gud vad jag blev chockad när jag hörde, eller läste det. Han var basist i Versailles och dom är ju skitbra! Dom har lite mer metalfiilis än dom flesta band som jag brukar lyssna på men dom är ändå helt sjukt bra! Jag visste inte ens att han var i dåligt skick, han hade tydligen tagit ledigt från jobb för att vila ett tag och sen hade han dött tidigt på morgonen den nionde augusti D: ucsh. Han var inte min favorit men det kommer inte vara samma sak utan honom, han var en av de två i bandet som hade på sig klänning. Nu är Hizaki ensam med klänning :( ni kan läsa mera här.





Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!