Jullov

Life with the weird kid. | 2009-12-23 | 22:58:00 Kommentera här! » 1 st

Vad har man gjort på jullovet hittils då? Svar: sytt, sett på anime, sytt,  slöat och sytt. Jag sydde då skjortan färdig och så två kjolar och en av dem ska jag ha imorgon på julafton :) ska nog visa hela outfiten imorgon. Försökte få en lite lolita-aktig feel över det hela. 
Jag är lite besviken, för jag har inte fått den där fantastiska julkänslan ännu, men jag hinner ännu få den. Kanske när jag minst anar det. Men ska nu fortsätta med mitt slöande, BAI BAII ~    

Kommentarer
Skrivet av: Ego

heeregud vad du har sjort mycket på jullovet. jag har typ inte gjort någå. hört JBJ... pretty much that. intresse eller???

2009-12-23 @ 23:02:55
Länk: http://ronjal.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!