ETTO...

Life with the weird kid. | 2009-07-15 | 22:03:22 Kommentera här! » 0 st

NYAPPY!!! o(≧∀≦)o

Idag har jag varit och cyklat med syster L och J. DOm enda systrarna som jag har. Vi for först till knallis och sen till någå gruvor som finns mitt inne i skogen. Hela vägen som vi hade en animefiilis. Det var skönt, fast ganska tungt.
Men nu är jag stressad, jag räknade ihop allt som jag vill köpa, sen när jag har fått min lön och alla mina födelsedagspengar och det blev 127.90 €! Jag brukar få typ 100 € till födelsedagen men tänk om jag inte får så mycket i år! Tänk om alla tänker att dom ska ge något annat som jag sen kan behöva när jag flyttar ut, som tallrikar eller skedar eller någå sånt, man behöver ju sånt också men jag vill hellre ha pengar. Sen hade jag inte räknat med postporto och sånt heller, det blir säkert 10 € mera sen när jag räknar sånt med också! Nu kom jag också på att jag vill köpa Death Note manga, och det blir typ 10 €! Aaargh, jag vill ha pengar!! 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!