MIYAVI ÄR PAPPA NU

Life with the weird kid. | 2009-07-30 | 09:21:07 Kommentera här! » 2 st

Nu är Miyavis baby äntligen född, han skrev t.o.m. så på sin myspace. Idag skrev han blogg och det och igår skrev han på sin status "we're at the hospital right now!!" :D och det är en flicka, ännu bättre. Men jag kan ändå inte smälta det riktigt, jag kan inte föreställa mig Miyavi som en pappa, han är ju som et stort barn själv. Han är ju så hyper och spriger runt och skriker i alla intervjuer. Men han kommer säker bli en rikgtigt bra pappa, jag tror att han kan ha så stort ansvar.
Men jag tycker ändå lite synd om Melody och ungen, han åker ju på världsturneé i höst, i typ en månad och då blir ju ungen och Melody ensamma. nåja, han klarar det på något vis, det vet jag :D för det är ju Miyavi




Kommentarer
Skrivet av: Julia

ha en bra dag!(:



frågestund på min blogg (jjuliees.blogg.se) ställ en fråga! (:

2009-07-30 @ 17:50:58
Länk: http://jjuliees.blogg.
Skrivet av: Ronja

vad då ensam? artister brukar ta sina ungar med, när de far på turné.

2009-07-30 @ 21:01:15
Länk: http://ronjal.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!