DEATH NOTE - THE MOVIE!

日本. | 2009-06-29 | 01:40:09 Kommentera här! » 1 st

Nu har jag sett på death note filmen, den var jättebra!
Dödsguden, som var med i filmen såg inte alls datorgjord ut och alla spelade jättebra. Det var ju lite trist att jag redan visste ungefär vad som skulle hända då jag hade sett på animeserien, men det är ju mitt eget fel. Det fanns endel olikheter, det var en gubbe som hette typ, Ray Penbar i serien men något annat (jag minns inte vad) i filmen, och Misa Aname hade svart hår istället för blont. Händelserna var lite annorlunda, men när jag tänker efter skulle det inte ha funkat med det som i anime-serien och mangan.
Ett plus är också att dom som spelar Light och L i filmen är jättesnygga!

Betyg: 10/10 (big surprise!!)






Kommentarer
Skrivet av: zero

Känner du "Liar Game"? Det är en super- kul dorama som påminde om "Death Note". Om du gillar Death Note, skulle du have a look at it! Oh, Nao- chan, den kvinnliga huvudpersonen i Liar Game, är samma skådespelare som spelar Misa Misa i Death Note! <3

2011-04-10 @ 21:31:46
Länk: http://mightybattlecats.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!