Lite info om mig

Life with the weird kid. | 2009-06-02 | 21:06:57 Kommentera här! » 2 st

SKULLE DU HELLRE :
1. pierca näsan än tungan
? Näsan
2. Vara seriös än rolig ? Rolig
3. dricka röd eller grön mjölk ?
om röd mjölk är den där äckilga gräddsaken, så grön
4. brinna upp eller drunkna ? drunkna
5. umgås med dina fiender eller föreldrar ?
föräldrar
SVARA ÄRLIT: ja

1. är du kär i nån ? juu
2. sol eller måne ? beror på
3. vinter eller höst ? höst
4. vänster eller höger ? höger
5. solit eller regn ? regn för det mesta
6. vaniljglass eller chokladglass ? CHOKO!!! =3

OM DIG :
1. hur mkt är klockan just nu ? 22.01
2. fullständiga namn ? Fanny o.s.v 
3. Vart vill du bo ?
Tokyo, var som helst där någon från An Cafe bor :3
4. hur många barn vill du ha ?
vet inte rikitgt, beror på hur jobbiga de skulle vara
5. vill du gifta dig ? jag tror det, har inte riktigt bestämt mig ännu, om jag hittar en exakt kopia av Miku så definitvt
6. rullar du spagetti eller skär du den ?
rullar
7. har du ätit sushi ?
nej, vill : /
8. lyssnar du på nu ?
CandyHolic
9. hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet ?
en 
10. humör ? trött, slö, glad

HAR DU.... DE SENASTE 24 TIMMARNA :
1. kysst någon ? om det räknas att jag har kysst datorskärmen, TV:n eller MP3an när det är en bild på Miku där så ja
2. sjungit ? ja
3. blivit kramad ? nej : /
4. känt dig fånig ?
lite
5. saknat någon ? mm : /
6. dansat galet ? nej, det borde jag göra förresten
7. klippt håret ? nope
8. gråtit ? ja, lite
9. ljugit ? nopelido
10. blivit kysst ?
nee

GREJER :
1. har du någonsin blivit jagad av polisen ? den informationen är privat
2. har du en hund ? neee
3. sover du helst sj eller med någon ? sj
4. tror du på spöken ? lite, efter alla skräckfilmer jag har sett

Kommentarer
Skrivet av: Cp:n på E i din klass

HAHAHA! Jagad av polisen e privat... läääf, lääf, lääf! Vanu e kriminell!!! (e du en serieemördare?)

2009-06-03 @ 21:04:57
Skrivet av: PaJjjJeN

till cpn på E i DIN klass::lool xP, man vet aldri om Fanzo ;P---->tkr du int om röd mjölk?d gött :D

2009-06-04 @ 12:14:01
Länk: http://pajjensdiary.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!