Musik Lista

Life with the weird kid. | 2009-06-12 | 16:10:02 Kommentera här! » 0 st

Gör en lista över 10 band/artister du gillar (ingen specifik ordning)

1. an cafe!!!!
2. Sug
3. Miyavi
4. The gazettE
5. Aya Matsuura
6. Ai Otsuka
7. Alice Nine
8. X Japan
9. HIM
10. The Rasmus

-Vilken låt var den första du hörde med nr 6?
Planetarium tror jag
-Vilken låt är din favorit med nr 8?
Art of life
-Vilken verkan har nr 1 gjort på ditt liv?
gjort mig mycket gladare oche hyper, gjort mig ännu mera intresserad av Japan, presenterat mig för Visual Kei och J-rock... listan kan go on forever
-Vilken låt är din favorit med nr 5?
Vet inte
-Hur många gånger har du sett nr 4 live?
ingen :'(
-Vilken låt är din favorit med nr 7?
vet ej
-Finns det någon låt med nr 3 som får dig att gråta?
nope, tror inte det
-Vilken låt är din favorit med nr 9?
många
-När hörde du nr. 2 första gången?
några månader sen
-När hörde du nr 3 första gången?
några månader sen
-Vilken låt är din favorit med nr 4?
regret kanske
-Finns det någon låt med nr 2 som får dig att gråta?
nope
-Vilken låt är din favorit med nr 1?
egentligen alla, men om jag måste välja, cherry saku yuuki :D:D
 -Hur blev du ett fan av nr 10?
jag är egentlige inte ett fan, jag gillar endel låtar

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!