allt...

Life with the weird kid. | 2009-03-31 | 19:16:53 Kommentera här! » 0 st

Nyappy! o(≧∀≦)o

Idag har det inte hänt något alls, jag skrivet alltid så men sen kommer jag ändå på något som har hänt XD

Idag hade vi hantta : / boring | -O vi ritade klart våra mönster till hupparin och klippte ut dem. Nästa gång skall vi tejpa ihop dem, lite roligare för sen får man ju börja klippa tyg och sy, och det är ju ganska roligt o(≧∀≦)o min ska vara svart med en Nyappy-smiley på framsidan, jag hoppas att den blir bra.

Imorgon har vi hussa o(≧∀≦)o yay! men vi har teori : / vi ska byta grupper :) jag hoppas att jag blir med en kille i min klass som jag är lite småförälskad i XD inte bara därför, men vi jobbar annars också bra ihop. Jag gillar att jobba med pojkar i hussan, jag jobbar bättre med dom än med flickor. Jag hoppas att jag blir med honom :P wish me luck

love-nyappy! o(≧∀≦)o

 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!