en dag kvar!!!

Life with the weird kid. | 2009-03-16 | 17:10:58 Kommentera här! » 1 st

Nyappy! o(≧∀≦)o

idag är det bara en dag kvar till An Cafe! Jag var till en kompis idag och valde kläder, jag fick låna ett par svarta, supersnygga converse som går högt upp på benet och har rosa band =3 jag får välja mellan blåa och rosa men jag tror dock att jag tar de rosa :) jag ska kanske också låna en svart, kort väst, inte säker dock.

Jag blir störd på att An Cafe inte uppdaterar sin blogg : / jag har väntata flera dagar nu men de har inte skrivit ett ända inlägg. bara på deras Myspace blogg har det kommit nytt om turneén. Det fanns en länk till redcafes youtube kanal =3 där finns det två videoklipp med An Cafe i Ryssland o(≧∀≦)o kul att titta på, jag längtar så jag dör



love-nyappy! o(≧∀≦)o

P.S. jag hinner säkert inte skriva blogg imorgon för jag far direkt till helsingfors efter skolan och kommer hem sent på kvällen, inte för att det är nån som läser den här bloggen men tänkte bara säga till o(≧∀≦)o

Kommentarer
Skrivet av: Linda

Men ids nu int dö ändå int :S

2009-03-16 @ 17:24:28
Länk: http://lindalollipop.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!