helg igen =3

Life with the weird kid. | 2009-03-27 | 16:03:36 Kommentera här! » 1 st

Nyappy! o(≧∀≦)o

det är helg igen =3 det gör mig nyappy o(≧∀≦)o

Idag skulle alla i skolan samlas i "aulan". Jag trodde attd et hade hänt något hemskt eftersom vår lärare asa att hon inte fick säga något, och hon sa det med en sån ton i rösten som skrek ut att det var dåliga nyheter. Jag trodde att någon hade hotat att skjuta i skolan :S men som tur var var det bara någon som langat tobak i finska skolan som finns i samma byggnad, puh. Det är nog också allvarligt men inte like allvarligt som skjuteri XD

Helt annat, jag vill läsa "Råttan i pizzan", va har lite pratat om dne i skolan och jag gilade sägnerna som fanns i den, så där härligt hemska och obehagliga XD jag vet, jag är lite underlig. Men vår moddalärare sa att boken skulle finnas i skol bibloteket men jag sökte och jag hittade den inte m( _ _ )m grr! Den finns i ett annat bibliotek men det finns i grannbyn, och jag kommer inte dit själv för jag har ju inget körkort, och tro inte att mamma och pappa skjutsar upp mig dit för en bok :'( den finns inte i biblioteket som finns nära mig :S blä!

love-nyappy! o(≧∀≦)o


Kommentarer
Skrivet av: Storasyster J

Jag tror fammo har den, jag vill minnas att jag har lånat den av henne i alla fall. Den är nog helt sjukt bra den boken xD

2009-03-27 @ 21:55:48

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!