o(≧∀≦)o

Life with the weird kid. | 2009-03-12 | 20:58:47 Kommentera här! » 0 st

Nyappy! o(≧∀≦)o

inget har hänt idag.
Vi gjorde gjorde pizza i huslig ekonomi eller hussa. Var gott, jag gjorde med malet kött och medvurst  o(≧∀≦)o Jag fick en snäl grabb att hjälpa mig att kavla ut pizzabotnet.haha XD

Det är bara FEM DAGAR KVAR till an cafe konserten =3 yippie!!

Imorgon har vi musik med den nya musikläraren, har bara haft honom en gång än så länge men han verkar kulig XD

Hittade ett klipp på youtube där a cafe fotokraferas för deras nya singel AROMA, så sött =3 jag vet att jag lägger upp youtubeklipp hela tiden men det finns så mycket sött på an cafe så jag bara måste! o(≧∀≦)o

Love-nyappy! o(≧∀≦)o






GULLUNGAR!!!


P.S. läste också på an cafes myspaceblogg att yuuki gav blod, snällt, tycker jag =3

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!