SuG

| 2009-03-24 | 16:18:34 Kommentera här! » 5 st



Har lyssnat lite på SuG, ett ganska nytt Jrockband som blev till 2006, rätt så bra är dom XD Jag har märkt att jag blir fäst vid olika jrock band väldigt snabbt =3 vet inte varför



Imorgon har jag kemiprov : / suck, jag orkar inte!

Idag spelade dom An Cafe på radion o(≧∀≦)o jag hörde det inte men an kompis hörde det och ringde till mig =3 skulle vara kul om dom skule börja spela Jrock på radion, då skulle jag vara i himlen XD

love-nyappy! o(≧∀≦)o

Kommentarer
Skrivet av: Anonym

nämen fanskuu, sug? ;P



heh du har nog J-Rock helatin i ditt hovo;D ;P<3



nyappy-love<3



;P byeappy<3

2009-03-25 @ 17:58:37
Skrivet av: pajjen

hiihi, by the way,vill du läsa min "dagbok" så läs bara:D <3

2009-03-25 @ 18:00:01
Länk: http://pajjendagbok.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

an cafe suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuugerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

by the way dom sssssssssssssssuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuugggggggggggggggggggggggggggggggggggeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

2009-04-02 @ 14:02:35
Skrivet av: Anonym

made by an irriterad typ

2009-04-02 @ 14:04:41
Skrivet av: Anonym

an cafe suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuugerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

by the way dom sssssssssssssssuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuugggggggggggggggggggggggggggggggggggeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

2009-04-04 @ 19:35:20

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!