bou's last last live song BondS ~絆~

| 2009-05-02 | 20:51:30 Kommentera här! » 1 st

Jag gråter varje jävla gång jag ser på den här videon. Det är ju så sorgligt. man kan se hur arg och lessen Miku är på samma gång. I slutet sparkade han till och med på något som fanns på scenen. Typ ett mikrofonstativ ellet någå ;__;

Och sen så blir jag ännu mera lessen av att jag inte ens var bland de bästa i My Kawayus rock experience tävlingen. Jag hade ett mycket bättre bidrag än några av de andra som blev bland de bästa T_T tycker jag i alla fall. Jag tycker inte att mitt var så jättebra heller men det fanns ju en del som bara hade skrivit att det var den bästa dagen i sitt liv och inget annat : / ni kan läsa just det bidraget här och alla de bästa bidragen här. Men man måste ju försöka vara glad för deras skull, fast det är så svårt.


Kommentarer
Skrivet av: Pajjen

Emoo!Emoo! :P<3

2009-05-07 @ 17:24:46
Länk: http://pajjensdiary.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!