181109

Life with the weird kid. | 2009-11-18 | 20:49:23 Kommentera här! » 0 st

Idag fick jag vara borta från jumppan. Min arm är sjuk, och det var ju bra. Men jag fick ändå en boll i den :( det gjorde ont och nu kan jag nästan inte röra på den igen, just när den höll på att bli bättre *suck*
Mhihiii, jag har fått ny dator. Får den i fredag för den är begagnad ochdom i butiken hade inte byggt upp alla program ännu. Jag måste flytta alla bilder och stuff till den stationära datorn med minnessticka och det tar länge! Men det är det värt, äntligen en ny data. Jag klarar inte av den här mera, den är låångsam.
Helt off topic, jag har sytt två lolita kjolar som jag är rätt så nöjd med. Lägger upp bild så fort som jag har tagit någorlunda bra foton och lagt in dom på datorn :)
Nu ska jag se på ett avsnitt av Junjou Romantica.

GO'NATT, små cupcakes!!


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!