45 days...

| 2009-11-19 | 18:46:10 Kommentera här! » 1 st



Märkte just att det bara är 45 dagar tills An Cafes sista live konsert tillsammans. När jag skriver sista livekonsert så blir jag alltid så lessen, det påminner mig om att sen är det slut. Allt tar bara slut, efter allt som dom har jobbat för. Men sen tänker jag att det är bra för dom att ta en paus. Men sen blir jag lessen igen. Det stör mig att jag inte kan bestämma mig, tycker jag att det här är bra eller dåligt? Kommer väl aldrig få svar på det.
Men tänk nu, bara 45 dagar med de finaste pöjksen i världen, sen försvinner dom. Ingen ny musik, inge nya foton och inga nya, fina blogginlägg som gör mig glada när allt annat känns trist, usch, jag vill inte ens tänka på det. :(
Nu blev det ett till inlägg om An Cafes paus, men jag kan inte hjälpa det.

Kommentarer
Skrivet av: Ego

they´ll be back

2009-11-20 @ 06:41:02
Länk: http://ronjal.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!