funderar

Life with the weird kid. | 2009-11-05 | 16:06:12 Kommentera här! » 1 st

Jag fundrar om jag ska fara till skolan imorgon eller inte. Det känns lite dumt att vara borta en hel vecka och sen komma till skolan för bara en fredag, emn å andra sidan så saknar jag mina vänner :) Jag pratade med dom nyss, och dom hade så roligt. Jag vill också ha roligt, jag tror nog jag ska fara, ska se om jag har feber ännu ikväll men om jag inte har det så far jag nog :)
Ikväll kommer det EMA-galan på MTV. Jag ska nog inte se på hela, men jag vill se när Kenza intevjuar kändisar på röda mattan. Det börjar nio och håller på i en timme ^__^
Ska ni se på EMA-galan?

Kommentarer
Skrivet av: E

Yay, Vanu kom ti skole...

2009-11-05 @ 16:47:27

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!