love you forever

| 2009-11-07 | 00:56:35 Kommentera här! » 0 st

Jag såg just på en video när en tjej sunger i en karaoketävling. Hon sjöng merrymaking och den riktiga låten var på i bakgrunden.
Jag hörde Mikus röst.
Jag började gråta.
Orsaken?
För första gången på länge talade Mikus röst faktiskt till mig. Det har nämligen inte blivit så mycket An Cafe lyssnande på sistone. Har varit into mera hard stuff som Versailles och The GazettE.
Men nu kände jag mig faktiskt som en riktig cafe-kko. Jag är ett av deras fans, jag älskar dom av hela mitt hjärta. Jag har tänkt lite på sista tiden då jag inte har lyssnat på dom så mycket att om jag har vuxit ifrån dom. Så snabbt. Men det har jag verkligen inte, nej, absolut inte! Dom är ju världens härligaste band.
Kanske jag slutade lyssna på dom en knyck för att jag blev lite besviken över den nya skivan, eller för att jag tyckte att dom sviker sina fans då dom ska sluta. Jag vet inte...
Jag slutar det här så där plötsligt öfr jag kommer inte på ett bra sätt att avsluta det på.




Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!