nej

Life with the weird kid. | 2009-11-03 | 09:23:03 Kommentera här! » 0 st

Jag har inte bloggat på länge. Sorry men jag har varit sjuk och sen så har inget hänt och allt sammans. Men jag ska idag lägga upp bilderna från filmkvälllen, bara jag får in dom på min dator. Vet ni vad det bästa med att vara sjuk är? Att man inte behöver vara med på jumppan imorgon :) Fast jag far till skolan så behöver jag inte vara med, yes! Vi ska ha orientering så det är ännu bättre!
Nu lämnar jag er med den här videon. LM.Cs nyaste singel. Maya är en dvävul med pottklippning. Engligt mig så var hans här bättre förut men om han gillar det så är jag glad ^____^



Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!