Ohayo!!

Life with the weird kid. | 2009-11-27 | 06:34:55 Kommentera här! » 1 st

Idag vaknade jag ganska sent. Kanske för att jag somnade klockan 11 i går. Kanske inte så sent för någon annan men jag brukar oftast sova klockan halv 11. Men det gör inget, för jag behöver inte åka buss idag, storasyster J skjutsar mig :) Så skönt att slippa bussen. Den är så lång och kall och det är hemskt att sova i bussen. Man börjar å illa :(
Idag så har vi första timmarna data, tredje timmen har vi rella prov. Vi skulle ha på oss tmteluva idag, men jag såg så dum ut med den så jag lade den runt armen. I alla fall har jag en, hoppas att det "godkänns".

Ha en bra dag! ^3^

Kommentarer
Skrivet av: Linn

händer mer denna fredag ??

2009-11-27 @ 06:40:55
Länk: http://sweetthingss.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!