åååbo city

Life with the weird kid. | 2009-10-03 | 19:36:30 Kommentera här! » 0 st

Idag var jag då till Åbo. Köpte inte så mycket, fast jag fick pengar av pappa. Men jag var inte riktigt på shoppinghumör. Men jag köpte i alla fall NANA vol. 2 och lånade Gravitation från Åbo bibban, dom har jättemycket manga där! Sen fick jag en ny vinterrock av pappa från Seppälä. THANKS DAD! ^______^
Sen så var vi in i en gothbutik och skorna som dom hade där var helt fantastiska!! Det fanns "emoboots", loliskor och creepers! Men dom kostade ganska mycket, men någon gång i livet ska jag äga ett par creepers, det lovar jag er, dom är så sjukt snygga!


det här är väl dom "vanligaste" som jag har sett mest av :)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!