dag...

Life with the weird kid. | 2009-10-17 | 13:06:46 Kommentera här! » 1 st

Idag är det kallt ute. Jag försökte mig på en aristocrats aktig look idag, vet inte rikigt om den lyckades. Tykcer i alla fall själv att den är ganska elegant. Idag ska jag öva på finska prov och kanske skriva lite på min enkka uppsatas. Skönt att man bara har ett prov kvar, och det är egentligen ingen panik med uppsatsen för den ska in först den 23 oktober.
Märkte just att SuG har släppt en ny singel :) den är jättebra, men jag har inte hört på hela låten ännu så vi får se om jag ändrar åsikt, men det tror jag knappast. Men dom var ändå bättre när Mitsuru var med, alltså trummisen, dom har en ny nu so hter Shinpei. Jag tycker att Mitsuru var bättre. Men man vänjer sig väl...


Kommentarer
Skrivet av: Ronja

ska du säga. har enkka uppsatas, hissa, matte, fina o data prov... not nice

2009-10-17 @ 20:16:58
Länk: http://ronjal.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!