FRISK...NÄSTAN

| 2009-09-02 | 13:03:26 Kommentera här! » 1 st

Jag har inte haft feber idag så jag far säker til skolan imorgon. Skulle inte alls vilja, jag har nästan kommit över " An Cafe grejen" . Men sen så läste jag Mikus blogg och det gjorde mig lessen igen. Han tackade för alla som hade stöttat dom över åren. Det är hemskt, jag pratar som om dom redan har försvunnit men det är ju efter konserten den 4de januari på Nippon Bodokan. Jag vill dit! Men det går ju inte riktigt då jag varken kan japanska, har pengar eller kan åka enam :(

Kommentarer
Skrivet av: pajjen

lessen för din skull vano :`( men kom till skolan :D^^^du blir nog då på gott humör ^^^och kom på fredagen ill meij ^^ då bliir du oxå glad (ps. då en liten suprise xD)

kraam<3

2009-09-02 @ 15:20:23
Länk: http://pajjensdiary.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!