MIKUS...LITE ANNORLUNDA PIERCING

| 2009-09-02 | 22:39:35 Kommentera här! » 2 st

Jag läste för kanske två veckor se att miku hade en piercing i armen! Men jag tänkte att det kanske var en tatuering, nå ja... inget mer med de. Sen såg jag på nyappy DVDn igår, och så såg jag att han hade två hål i armen! Men jag har inte sett några bilder där han faktiskt hade den förrän nu!





Den är faktiskt lite creepy -.- men jag tycker att det är lite intressant också, jag menar... det är inte många som har piercing där. Varför ville han just pierca sig där? Jag skulle vilja fråga honom :)


Kommentarer
Skrivet av: pajjen

men juuuuuk. nu fick jag rysningar i armen :P

2009-09-03 @ 16:33:54
Länk: http://pajjensdiary.blogg.se/
Skrivet av: ronja

mysko piercing, men bättre där än på en annan plats, du vet...

2009-09-03 @ 17:14:55
Länk: http://ronjal.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!