MY HEART LEAPS FOR YOU, AN CAFE!!

| 2009-09-01 | 11:24:12 Kommentera här! » 3 st

Igår kom tårarna ändå, det kändes bra. Det kändes som om allt bara rensades utoch jag kände mig mindre ledsen efteråt. Sedan tänkte jag att jag, och alla ndra cafekkos, ska nog ta sig igenom det här. Som Miku sjunger "wo yeah, I'll get trough, my heart leaps for you" vi kommer att ta oss igenom det här, bara alla Cafekkos håller ihop, man måste försöka hålla sig positiv, och tro att dom kommer tillbaka om ett par år. Och att dom är utvilade och superladdade när dom kommer tillbaka!



Kommentarer
Skrivet av: hanna

jag är också såklart väldigt ledsen över detta! men ändå glad, för jag har hört att vissa av dom är väldigt deprimerade och den här pausen behöver dom! och det som då gör mig glad är tanken på hur glada och utvilade dom kommer vara när dom kommer tillbaka! Vilket dom gör!! för jag har inte sett dom live och det SKA jag göra!!! ^^

<3<3<Jag älskar dom så. deras musik är den enda som gör mig så sprudlande glad. och jag vill att dom ska känna precis som mig <3<3<3<3

2009-09-01 @ 16:04:39
Länk: http://frson.blogg.se/
Skrivet av: hanna

sv: ^^nej jag har heller aldrig älskat ett band lika mycket som jag älskar dom nu!! <3 men gråta kan jag bara inte. jag känner mig faktiskt inte så ledsen, jag kanske är så positiv så att hela min själ också är det.

2009-09-01 @ 17:03:29
Länk: http://frson.blogg.se/
Skrivet av: Stina

Sv: Åh, tack för din kommentar, vad roligt att du gillar min blogg! Och kul med en till bloggare som gillar Japan och sånt! ^-^

2009-09-01 @ 23:05:58
Länk: http://obsessivecuteness.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!