Hemmaaa

Life with the weird kid. | 2010-04-27 | 15:56:21 Kommentera här! » 0 st

Jag hann inte uppdatera imorse, sorry. Nu ska jag berätta allt som hänt idag. Eller inte allt, men nästan. Vi hade enkkaprov och vi skulle ha samhällslära förhör men läraren glömde bort. Vi hade också bildkonst och det var tråkigt. Vi har bara tråkiga uppgifter så jag vill bara ge upp, men jag vill ha ett någorlunda bra betyg så jag måste hålla ut. I alla fall så blev jag i byn med Emppo efter skolan. Det var kul, vi åt isglass och karkki. Det fanns många vuxna i Villa Lande och de såg skitigt på oss, men man ska vara ung så länge man kan visst?

Isglass som vi åt


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!