I want it that way..

Life with the weird kid. | 2010-04-08 | 20:57:28 Kommentera här! » 1 st

Idag hade vi ElevHandledning, rella, matte, jogga och finska i skolan. Det var alltså en helt vanlig tråkig dag, men man kan ju trösta sig med att det är fredag imorgon. Jag har i alla fall aldrig velat sticka ut mattelärarens ögon så mycket förut. Jag vet inte varför men idag var han extra irriterande. Mer har det väl inte hänt antar jag, nu ska jag läsa lite och sen sova. Imorgon börjar jag dagen med två timmar data, skittråkigt, men man får stå ut med det som högstadieelev, sov gott!

Kommentarer
Skrivet av: Anna ^_^

sv:

Yes det var det :D dom var så roliga och bra ^^



ah, de var ju jättesynd T_T, vet precis hur det känns. :( jag själv hade på höstlovet missat 3 favorit japanska band(Vistlip(!), Aicle och DIO) som besökte finland och jag ångrade massor att jag inte for och se dom >.< (fick senare höra från en vän som hade varit där att dom var alla helt ägda på scen xD)men orsakerna var dem att jag inte slapp var att jag fick för sent veta om det och att jag hade för lite pengar. jätte störande... men jag får vänta tills de kmr tillbaka hit igen om några år :)

2010-04-08 @ 21:36:54
Länk: http://anchikun.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!