Lalalaa

Life with the weird kid. | 2010-04-22 | 18:48:08 Kommentera här! » 2 st

Idag har jättesjukt i nästan alla mina muskler. Jag gillar det inte alls. Jag får väl leva med det antar jag. Vi hade brandövning idag i skolan, så mina kläder lukta fejk-rök också. Det far väl bort i tvätten hoppas jag. Brandövningen var lätt, bara att gå ut på gräsplanen framför skolan och samla sig klassvis. Sen stod vi där i kanske fem minuter och fick sen fara i  och fortsätta lektionerna. De använde rökmaskinen så mycket att jag tänkte spy, det luktade äckligt, de försökte göra det verklighetstroget antar jag, whatever. Nu ska jag äta hejdå!

En rökmaskin


Kommentarer
Skrivet av: CAMIE

SV: Jaa, visst finns det en liten likhet ;D

2010-04-22 @ 19:03:17
Länk: http://camillahart.blogg.se/
Skrivet av: Ronja

ibland har du bara intresse...

2010-04-22 @ 20:35:48
Länk: http://ronjal.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!