Ny design.

Life with the weird kid. | 2010-04-18 | 01:56:42 Kommentera här! » 0 st

Hej hallå, Fannys syster här, a.k.a. slaven. Jag har suttit i flera timmar och kämpat med hennes bloggdesign medan hon ligger och sussar sött, och om jag inte fixade den klar, så hotade hon med... så hemska saker som jag inte ens kan nämna här.

Skämt å sido, SÅ hemsk är inte ens Fanny. Men det är jag som har gjort den, och för att vara helt och hållet ärlig så är jag jävligt nöjd med den. Lite måste man få skryta. Så jag hoppas hon är nöjd med den, och att hon inte blir för arg när jag har skrivit ett inlägg i hennes blogg, hehe.

Nu efter att ha kämpat i FLERA TIMMAR (ser du det Fanny?!) så förväntar jag mig nåt i gengäld. Vi kan diskutera vad senare.

Tjena mors.






Och en bild på Billie Joe, bara för att han är så schmexy, som min kära syster skulle uttrycka det.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!