Orka.

Life with the weird kid. | 2010-04-15 | 20:59:31 Kommentera här! » 0 st

Jag har inte orkat blogga tills nu. Min dag har varit allmänt bra. Vi var till Brusaby (en skola där man lär sig jordbruk, skogsbruk, hästskötsel eller djurskötsel) med skolan. Det var ganska kul faktiskt! Jord- och skogsbruket var ganska tråkigt men det var så härligt att vara i stallet med hästar, fast man inte fick rida. I djurhuset var det också kul, vi såg en ödla med blå tunga :P
Efter skolan for jag med Emppo och Ronsku till bibban för att låna en bok till moddan. Jag hade redan bestämt att jag skulle låna "Vingklippt ängel" men Emppo var det svårare för, hon sotd och valde i ca en timme. Well, well efter det for vi till Villa Lande och sen for jag hem. Hemma har jag inte gjort något, mest läst i en bok om Japan som jag också lånade och sorterat skruvar. Usch, det blev ett långt inlägg, nu ska jag sova, hejdå!




Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!