Sorry för den usla uppdateringen

Life with the weird kid. | 2010-04-24 | 21:16:30 Kommentera här! » 1 st

Rubriken säger det. Jag har varit upptagen och trött idag så jag har inte kunnat updatera. Nåja, nu ska jag berätta allt vad jag har gjort idag. Var då till Åbo och där gjorde jag av med nästan 50 € vilket är mycket för mig men det är okej för jag köpte bara saker jag behövde - två t-skjortor, tyg och foundation. När jag kom hem åt jag först och sen såg jag på TV i flera timmar. Sen började jag sy en ny lolita-kjol av tyget som jag köpte. Nu brast tyvärr nålen i maskinen så jag kan inte sy mera förän imorgon. Kanske bäst det, annars skulle jag väl ha suttit uppe halva natten för att få den klar.
Nåja, det var väl allt, ikväll ska jag kanske se på From Hell med syster L. Ska se lite, sov sött!! :)

Kommentarer
Skrivet av: J o n a s

/Svar/ hihi aw gulligt ^^

2010-04-24 @ 22:18:33
Länk: http://transan.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!