True Blood nu..

Life with the weird kid. | 2010-04-02 | 20:51:38 Kommentera här! » 1 st

Har väl inte häånr så mycket idag. Var till kyrkan imorse, sen till fammo och äta. Det var helt gott, fast det var maletköttbiffar som jag inte tycker så mycket om. Köpte också påskgodis. Tre Kinderägg, de första i år ^^ Jag fick bara skitsaker, men syster J skänkte en liten bil till mig, jag tror jag ska göra den till ett halsband. Ja, det är vad jag har gjort idag, nu ska jag se på True Blood, bai bai och sov gött!


Kommentarer
Skrivet av: Amandusirmelin

What an awesome site.There certainly has been a lot of work gone into this.Congratulations for a job well done

2011-03-04 @ 14:07:52
Länk: http://amandusirmelin.blogetty.com

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!