True Blood!

| 2010-04-04 | 19:27:41 Kommentera här! » 1 st

Har tillbringat dagen mest med att se på True Blood. Förut trodde jag inte att den serien skulle vara så bra som syster L och J sa att den var, men det är den! Nu när jag har sett på den så vill jag bara bli en vampyr och bo i Bon Temps, och vara vuxen så att jag kan bli ihop med Bill för att han är så underbar. Och Alexander Skarsgård a.k.a. Erik Northman är så jättecool, man hejar ju nästan på honom fast han är "the bad guy". Alla ni som inte sett den och är intresserade av vampyrer, se den!




Kommentarer
Skrivet av: J o n a s

/Svar/ hehe testa ;D tack så mycket ^^

2010-04-05 @ 10:56:38
Länk: http://transan.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!