Sakäähh

Fashionista in my own world. | 2010-08-16 | 10:29:09 Kommentera här! » 0 st

Nu ska jag visa vad jag köpte i Helsingfors. Jag orkade tyvärr inte ta foton igår, jag var trött och hade sjukt ont i benen, men nu så! :)


Jag börjar med det bästa jag köpte, min cupcake cult huppari. Den är skitskön och söt, på REA var den också! Från Backstreet.

Två CD-skivor. SuG - Tokyo Muzical Hotel och Gazette - NIL(mitt favoritalbum). Jag köpte dem i en stoor skivbutik bredvid Tavastia Klubi. De hade en skild hylla för J-rock :)

Helt vanliga, svarta stuprörsbyxor med lite nitar. Från Seppälä. Sen köpte jag också nagellack och nätstrumpbyxor, men jag fick ingen bra bild på det och jag tror ni vet hur det ser ut. Nu när jag tänker så köpte jag nästan ingenting, men ändå for det mycket pengar, oh well.


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!