Japanese TV

Life with the weird kid. | 2010-12-12 | 09:57:12 Kommentera här! » 2 st

Hej!
Jag sitter och tittar på japansk TV just nu. Det är ett program som the GazettE ska vara med på som jag ska se. Ni undrar kanske hur jag kan se på japansk TV? Det är via ett program som heter KeyHoleTV som man laddar ner till datorn. Ni kan ladda ner det här. Jag blev först jätterädd för min dator ville inte ansluta till internet, men efter många svärord och lite tricks så fick jag den att fungera, it's all good now. :)

Kommentarer
Skrivet av: Anchikun den allsmäktige

jaa, det är omegle ödet. D: chatta med nån, en gång i livet...typ...(om man inte frågar efter land,ort osv.)



haha LOL xD det tänkte jag inte på. :P Den enda jag riktiga uppmärksamheten på var min lilla Miku xD

(haha bäst o köra med en Aoi cosplay sen när jag e på konvent?) xD

2010-12-12 @ 10:54:33
Länk: http://anchikun.blogg.se/
Skrivet av: Anchikun den allsmäktige

haha yeah, det skulle vara en utmärkt idé ;D

2010-12-12 @ 15:16:49
Länk: http://anchikun.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!