Koizora

| 2010-12-25 | 13:24:00 Kommentera här! » 0 st

Nu tänkte jag tipsa om en bra japansk serie som jag har sett på under de senaste dagarna. Den heter Koizora vilket betyder "Sky of Love". Jag började se på den för att "the ever so lovely" Koji Seto är med i den, men den är verkligen bra. Jag kollar inte så mycket på japansk drama, den enda serien jag har sett färdigt på är Atashinchi No Danshi (som Koji Seto också är med i) och den är mera humor är drama.
Koizora är nästan bara drama. Bara skitsaker händer och det är ett under att karaktärerna inte är självmordsbenägna redan. Allt från missfall till cancer händer för karaktärerna och den är verkligen laddad med känslor. Ni kan läsa mer och handligen här. Jag rekommenderar den starkt för alla, inte bara japanfans skulle tycka om den. På riktigt, kolla in den!

Här är en länk till första avsnittet.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!