Nanananananaaaa

Life with the weird kid. | 2010-12-18 | 17:15:04 Kommentera här! » 0 st

Idag var jag till Åbo och jag köpte så mycket skitbra saker! Först var vi till Akademiska Bokhandeln och jag gick som vanligt till manga-hyllan. Gissa vad den första mangan jag såg var? Kuroshitsuji vol. 3! För bara 9.90! Jag tror att den kostar ca 10 euro på Adlibris, så jag var tvungen att köpa den. Efter det gick jag och såg på musiktikdningar. Jag kollade runt lite och så såg jag Rockkoon och kom ihåg att det ibland brukar finnas Jrock band i den, så jag kollade på den. Så såg jag att det stod om the GazettE, Miyavi, Versailles, LC5 och många andra bra band i den. Först tänkte jag inte köpa den, men så märkte jag att det fanns en plancsh på Reita i den, då var jag ju tvungen! Till sist gick vi till Levykauppa Äx för att se efter en GazettE skiva som jag vet att de hade där. Så jag köpte den också. Och så fick jag tyg också, så ikväll blit det att sy, sy, sy!
Jaja, detta var ett random inlägg, deal with it!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!