OMFG, Christmas!?!

Life with the weird kid. | 2010-12-23 | 11:38:14 Kommentera här! » 0 st

Jag kan inte fatta att det redan är den 23e december! Alltså, herregud! December har gått så otroligt snabbt tycker jag. Kanske till och med snabbare än november. Som tur är har jag ju alla julklappar färdiga och allt sånt. Idag ska jag och syster J klä granen, sen tror jag att allt är klart.
Det mest underliga är att jag inte har fått den där speciella julkänslan ännu. När man var liten fick jag den så fort jag typ öppnade första luckan i kalendern, men det har minskat ju äldre jag har blivit. Julgranen brukar i alla fall öka julkänselfaktorn, vi ska se hur det blir. (: Har ni allt färdigt inför jul?

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!