-insert title here-

Life with the weird kid. | 2010-02-11 | 16:39:05 Kommentera här! » 0 st

Hej hej!
Idag var jag till skolan. Den var som vanligt. Bara att vi såg på film de två första timmarna och allt var allmänt stökigt. När man börjar dagen med en mjuk start så kan man inte riktigt koncentrera sig senare. SÅ det blev ganska mycket flum hela dagen. Men inget fel med det ^^ filmen vi såg på imorse var nog inte den som jag läste om på imdb. Det var en helt vanligt dokumentär, som faktiskt var rätt intressant. Men dom hade lagt så mycket i slow motion, det störde lite. Men aja, ska börja läsa på finska nu. har prov imorgon. Ord har jag speciellt svårt för, det finns ju så många. Sen ska jag börja på enkkauppsatsen, men jag har writer's block, blää :(

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!