Do you know what we're fighting for?

Life with the weird kid. | 2010-02-10 | 20:48:57 Kommentera här! » 0 st

Idag sp hade vi skidning i jumppan. Jag tänkte att jag skulle slippa undan det om jag inte tog med jumppakläder, men neej! Jag hade mini-kjol och så skulle jag skida i det sen! Men jag fick som tur låna vantar och jumppabyxor av en på min klass. Tur det, annars skulle jag nog ha frysit ihjäl mig!
Imorgon ska vi första två timmarna se på en film i skolan som hete "Planet Earth". Om det är rätt film jag läste om på imdb så handlar det om en man som på något sätt hamnar i 2200-talet och kvinnor styr i världen och män ar slavar. Haha, den kanske är ganska bra i så fall :)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!